Therese

Therese när du mår som du gör så mår jag oxå dåligt. Vill inte se dig må som du gör. Jag vet att du inte vet varför. Men det gör ont ändå. Vill att du skall tänka framåt på alla dina vänner, din släkt, familj och framför allt den viktigaste i ditt liv Lasse. Lasse verkar vara en helt underbar person bara synd att man inte känner honom som vän då. För att jag tror att han förstår om du vill prata ut med honom. Och att han kan hjälpa dig på ett sätt som vi som e vänner inte kan. Gumman jag önskar jag kunde ta din smärta ifrån dig. Jag vet att jag inte skall dra upp mina problem med dig men råkar göra det ändå när jag vet att du mår skit. Vill du ha råd? så finns jag för dig. Och du vet att jag ALLTID funnits för dig gumman. Oavsett alla våra bråk. Och att jag älskar dig. När du sa att du hade flyttat ner till skåne igen. Gissa hur jag blev! Det kan du inte eller hur. Jag blev så himla glad att du e nere och att man kan träffa dig mer. Men när du bodde i strängnäs så märkte jag att du inte alls mådde bra. Men vill inte fråga så mycket. Och jag hoppas att du vet att jag finns för dig. Oavsett vad du eller jag har gjort mot varandra. Det som hände i strängnäs känns fortfarande för min del. Men jag försöker bearbeta det för jag vet att du inte e en sådan person som du var då. Vi behöver inte säga vad som hände men ändå. Jag mår skit varje dag pga det. Men det hindrar inte mig att prata med dig och försöka få en bra kontakt igen. Och jag hoppas vi får det. För om vi e riktiga vänner så kan vi lösa allt genom eld och vatten. Jag kan skriva hur mycket om dig gumman. Så jag vet ej vart jag skall börja men jag har skrivit i alla mycket just nu.. Och det räcker gott och väl för att du skall förstå att sen den dagen i strängnäs kommer ingenting ske mellan dig och mig. Jag menar som ovänner utan vi kommer fortfarande vara helt underbara vänner. Gumman du är en omtänksam person som bryr sig om allt och alla precis som mig därför vi funkar som vänner. Men jag hoppas efter detta långa inlägg att du verkligen förstår hur mycket du betyder för mig. För där e massor med saker jag har berättat för dig som jag aldrig har berättat för någon annan vän. Och jag vet att jag kan lita på dig. Jag känner mig trygg hos dig gumman. Och jag hoppas verkligen du gör det samma när det gäller mig. Att du vet att jag finns för dig. Om du vill när jag inte e inne och du behöver prata av dig. Så e det bara till att maila ett låååångt mail om du vill. För du vet att jag svarar på det gumman..

Jag Älskar Min Bästa Underbaraste Vän Therese Lindeberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0