Suck

Aldså nu kan det fasiken sluta snöa. Det har snöat konstant nu sen nyår typ. Visst det är fint med snö men får vara nog nu. Alla börjar tröttna på detta. till och med vår hund Zero. Han älskar ju snö men han vill inte leka så mycket mer nu när vi är ute med honom. Och mina syskon är trött på detta. Typ alla är trötta  på detta blasket. Men sen när det börjar försvinna jo vad händer då???

SÅ KLART BÖRJAR DET SNÖA IGEN.. Säger bara en sak till det. SUUUUUUUUCK …

Jaja från det ena till det andra…

Nästa helg kommer bli kul :).. Festa med Anna-Maria och Tony plus en underbar killkompis Christoffer. Han behöver lite stöd nu efter att det tagit slut mellan han och hans förra. Så han skall vi få med ut .. Det skall bli så skojsigt. Dickens blir det väl och blir väl lite Singstar med. “Jag hoppas det blir Singstar”. Älskar ju att sjunga. Så den helgen e full späckad med mys och fest… kommer bli kul Men som sagt man skall vara glad så länge man kan festa med sina vänner ;)..

Kommer alltid att finnas för dig Christoffer. Du är verkligen en undebar vän. Kommer finnas för dig i vått och torrt. Lyssnar på allt du har att säga. Festa med dig. Spela World of Warcraft med dig. Och även sjunga Singstar. Men du skall veta att jag är glad att jag har dig som vän..  Men det är så tråkigt att jag och Patrik flyttade ifrån Perstorp men vi alla vet varför. Jag hoppas vi ses lite mer nu när vi har mer kontakt på msn/wow/sms. Saknar dig Christoffer <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0