Saknar Dig

Detta är min första gång jag skriver blogg och hoppas på att det blir bra och att det kommer fler inlägg av mig.

Men i alla fall så saknar jag en person oehört mycket. Hon har ställt upp för mej i vått och torrt lyssnat på mig när jag har behövt pratat ut och jag likaså med henne. Vi har suttit långt ute om nätterna på msn, lunarstorm och bara snackat skit om ingenting. Vill bara säga att jag verkligen saknar henne något otroligt mycket. Vi har börjat prata igen med varandra och jag hoppas verkligen att det kommer bli som det var för några år sen. Men vem vet vad som kommer hända. Jag är verkligen glad att hon har flyttat ner till skåne igen:). Men allt som har hänt mellan oss alla bråk kommer alltid att sitta i.  Så jag vill bara säga gumman att jag saknar dig oerhört mycket och att jag älskar dig. Har alltid älskat dig gumman och kommer alltid att göra. Du vet vem du är <3<3<3<3.

Från det ena till det andra. Jag vill gärna börja med marsvinsuppfödning och undrar om man måste ha tillstånd. Där är så mycket jag undrar över så vet ej vart jag skall börja :). Jo men aldså jag hade tänkt såhär: Att jag och 2 till typ min syster är en av dem och jag hoppas den andra är min underbara vän och du vet vem du är. Att vi börja med uppfödning. Att någon av oss har honor och hanar vet ej vem dock men sen om folk blir nöjda med köpet och allt går vägen så skulle jag vilja ha en liten marsvinsbutik. Hade varit jätteskoj. Som till exempel. Ren rasiga marsvin är mest för utställning och då kunde man haft ett spa för marsvinen innan dom skall på utställning att vi gör vi dem. Sen e ju blandras marsvin mer kel/sällskapsdjur och det hade varit kul att göra något med dom oxå som bad och klippa klorna. Men även så skulle jag vilja ha marsvinsutställning själv för blandras marsvin. Vilket jag verkligen hoppas på att få en dag.

Vad mer skall jag skriva?

Aja detta får bli mitt första inlägg lite halv kass:) men det får duga. bara att kommentera om ni vill

Ha en bra kväll Kramar alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0