Emelie

Ja du Emelie vet inte vad jag skall skriva men du vet ju allt du skall veta. Men får väl skriva igen så alla vet det Vi har känt varandra i 3 år nu och det är dom bästa 3åren om man säger så. Finns ju fler bra år men just dessa 3 åren är dom bästa för jag lärde känna dig för 3 år sen. Och efter det så har vi kunnat prata om allt kunnat skratta/gråta tillsammans. Du skall veta Emelie sen första dagen jag började prata med dig så kände det som om jag verkligen hittade min själsfrände. Och gissa vad. Det gjorde jag. Det e du gumman min. Du är min bästa vän, min självsfrände, min syster mitt allt i allo. Ja du är helt enkelt mitt allt gumman min. Är verkligen glad för din skull att du har hitta en sådan bra kille som Jimmy. Du förtjänar verkligen det bästa. Är så glad gumman kan ej beskriva det och du skall veta att jag finns för dig i vått och torrt. Kan knappt vänta till sommaren då du och Jimmy och absolut eran lilla söta vovve Daisy kommer ner. Längtar så efter min självsfrände. En man kan umgås med. Hatar när vi bor typ 1000000000 mil ifrån varandra lite att ta i ;). :(.. Går inte att beskriva hur ledsen jag är när jag inte kan umgås med dig. Jag kommer aldrig svika dig gumman kommer  alltid att finnas för dig..

Jag älskar dig Emelie Arvidsson.

// Din bästa vän/syster/självsfrände Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0