1 år och 10 månader

Idag  firar jag och min man 1 år och 10 månader. Grattis min underbara älskling. Jag är så glad att jag har dig du är mitt allt. Går ej att beskriva vad du betyder för mig.. Älskar dig något fruktansvärt mycket. Du och jag mot Världen <3<3<3

Har massor med underbara vänner och vet inte vart jag skall börja någonstans. =D.

Carolina: Vi har känt varandra i 9-10 år gumman och det är jag glad för. Jag är verkligen glad att du har hittat den rätte nu och att du skall bli mamma snart.. Jag hoppas verkligen vi kommer ses mer snart för att jag saknar dig otroligt mycket gumman.. Du är underbar tös..  Vill att du skall vara lycklig och det vet jag att du är med din Glenn och snart den lille. Älskar dig gumman <3<3<3

Linda: Jag har inte känt dig sålänge men du har känt Carolina mer än vad jag har gjort och är glad att ni 2 har varandra. Men jag hoppas att vi kan få mer kontakt och att vi ses och kan bli nära vänner som du och Carolina är. För jag känner på mig att du kommer vara en helt enastående vän som man kan prata med allt mellan himmel och jord. Är glad att vi är vänner gumman och att du har Uno.. Vill att alla mina vänner skall vara lyckliga.

Emilia: Vi har känt varandra i 11 år och i vår relation så har vår vänskap åkt upp och ner bråk hit och dit och massa skitsnack hit och dit. Jag vill verkligen vara din vän. Men ibland känns det som om du inte vill. Vet ej varför det känns så men det gör det bara. Men som sagt du kommer alltid vara min vän.

Christoffer: Ja du Christoffer vad skall man säga om dig. Har skrivit så mycket om dig och kan fortsätta med det. Du är en helt underbar vän som får en att skratta / gråta / le med mera. Det är bara så himla synd att man inte träffade dig när man bodde i Perstorp. Men vi kommer ses nästa vecka så det kommer bli ändring på det. Jag saknar dig vännen. Och är jätte glad att jag har fått en sådan underbar vän som dig. Jag hoppas att vår vänskap kommer sitta i hela livet. För sådana vänner som dig växer ej på träd.. Du får en att le så in i. Men jag hatar mitt leende. Men jag är så glad att jag finns för dig nu när du har det svårt. Och jag hoppas att du kommer på andra tankar snart.. Kramar

Emelie: Dig skrev jag om i massor sist och du vet exakt vad jag tycker om hur det är att ha dig som vän. Du är mitt allt gumman.. Jag älskar dig. Du är min syster/själsfriende ja mitt allt som sagt. Du och jag mot världen.<3<3

Therese: Jag vet inte riktigt vad jag skall säga känns att jag inte existerar hos dig. Du skriver ingenting om mig men jag skriver massor om dig. Vet ingenting längre. Men jag vet en sak. Och det är att jag saknar den vänskapen vi hade för några år sen. Jag saknar dom långa nätterna att snacka med dig på msn och när vi hade lunar. Vi kunde skriva så mycket till varandra på lunar så det inte var sant och vi sparade bara varandras meddelande. och alla långa mailen vi skrev. Guud vad jag saknar dem. så jag vet inte gumman. Vet ej vad jag står hos dig. Men jag älskar dig oavsett vad. Jag är så glad att du har Lasse. Jag är glad att du e lycklig. Det får mig att må ännu bättre. Men jag saknar dig gumman..

 

 

Vet inte vad jag skall skriva mer. 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0